28 iulie 2005


The all-seeing eye

3 Comments:

Blogger KIKO said...

Drăguţă poza, totuşi persoanele sunt cam centrate, ce e în prim plan este subexpus (poate un fill flash ar mai fi balansat ceva), ce e în plan îndepărtat e prăjit (deci ar fi trebuit să măsori expunerea pe altă zonă - şi să foloseşti flash-ul), iar cromatica e cam fadă. Cu toate astea, poza degajă un aer uşor misterios şi interesant.
Totuşi poate ne spui şi nouă ce e cu titlul ăla, că am impresia că există o mică poveste în spatele imaginii, şi poate mă face să trec cu vederea aspectele tehnice dacă înţeleg ce a vrut să spună poetul... :)

29 iulie, 2005 16:24  
Blogger bomath said...

Nu ştiu dacă ai văzut, dar personajul principal din imagine se uită peste umărul cuiva. Mai puţin ambiguu, Soarele se uită peste umărul tău, zâmbind şi el.
Când eram mic aveam o credinţă, dar nu ştiu cine mi-a spus-o pentru că se pare că nimeni nu mai ştie de ea; credeam că Soarele este ochiul lui Doamne-Doamne. Acum m-am mai mărit, n-am mai văzut decât o imagine într-un dreptunghi... God is dead, right?

29 iulie, 2005 16:46  
Blogger KIKO said...

Ahaaa, mişto faza cu ochiul lui Dzeu. Dacă te-a trimis până la copilărie, chiar nu mai contează detaliile tehnice, sezaţiile sunt mai puternice şi mai importante.
Şi 2, nu ştiu la ce Dzeu te referi tu (hai să fiu diplomat), dar al meu "is alive and well living in Miami", închei citatul. If u know what I mean!

29 iulie, 2005 17:10  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home